Wednesday, February 27, 2013

Breathing in snowflakes

Merona cable knit sweater, H&M jeans, Vans sneakers, Target hat, Forever 21 rings, gifted necklace

Snow, again. What does this mean I'll be forced to wear? Rain boots. Will my other shoes get dirty? Yes. Am I happy about this? No. Anyways, I love this hat that is my mom's but we'll pretend it's mine that my mom I got at Target. The little bow is adorable and it made me really happy when I saw that it matched my new Vans!

De la neige, encore. Qu'est-ce que je vais être forcée de porter? Des bottes de pluie. Est-ce que mes autres chaussures vont se salir? Oui. Est-ce que je suis contente? Non. Enfin, j'aime beaucoup ce chapeau qui est en fait celui de ma mère, mais on fera semblant que c'est le mien que ma mère j'ai acheté à Target. Le petit noeud est adorable et j'étais super contente quand j'ai vu que le tissu était assorti à celui de mes nouvelles Vans.



~Emma

2 comments:

  1. Lovely look!!!
    Want us to follow by Bloglovin? let me know...
    Besos, Marcela♥

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...