Sunday, February 23, 2014

Jumping Bridges

Charter Club sweater, Lands End shirt, H&M jeans, Madden Girl booties, gifted necklace


What's not better than capturing streams of sunlight spilling through your hands? For some reason, I love bridges. I'm always impressed by them. Though this one is quite unattractive, I still like it. I've lived here most of my life and I always go by this bridge on my way to dance classes. I've biked over it, walked across to get ice cream and have posed on it. So many memories accumulate in this spot however ordinary and bland it's architecture may be.

Qu'est-ce qui est mieux que de photographier des rayons de soleil se briser entre ses mains? Pour je ne sais qu'elle raison, j'aime beaucoup les ponts. Ils m'impressionnent toujours. Même si celui-ci est assez laid, je l'aime quand même. J'ai vécu ici la plupart de ma vie et je passe toujours par ce pont en allant à mes cours de danse. J'ai fait du vélo, je me suis promenée pour aller au marchand de glace et j'ai posé près du grillage. J'ai beaucoup de souvenirs de ce pont malgré son air banal et son architecture ennuyeuse. 


photos: MIKI
~Emma

5 comments:

  1. Beautiful pictures! :)

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  2. Great casual look! Cute top!

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/
    http://www.BLOGLOVIN.com/blog/3286864

    ReplyDelete
  3. Les photos sont superbes avec le soleil qui commence à se coucher!!! :)
    Tu es trop jolie!!
    xx
    Jade

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...